Twój koszyk
Brak produktów
Nowy produkt
20,28 zł
1) naszym celem jest zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie, a nasi specjaliści od obsługi klienta zawsze są gotowi rozwiązać każdy twój problem. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące czasu wysyłki i wadliwej jakości i przedmiotów, które nie zostały odebrane, skontaktuj się z nami, możemy dać ci satysfakcjonującą odpowiedź i rozwiązanie. Jesteśmy bardzo wdzięczni za 5 gwiazdek pozytywne opinie iProszę nie zostawiać negatywnej opinii bez pytania o pomoc.
2) obiecujemy zapewnić najlepszą obsługę dla naszych cennych klientów. Sprzedajemy produkty wysokiej jakości z najlepszą ceną i usługą premium. Wszelkie pytania będą odpowiedział w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem soboty i niedzieli oraz święta). Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.
Przy płatności podczas zakwaterowania:
1) przed zakupem upewnij się, że twój adres wysyłki jest poprawny. Lub nie, popraw to przed dokonaniem płatności.
2) proszę zostawić notatkę w notatce podczas dokonywania płatności, jeśli masz jakieś specjalne życzenie (kolory/rozmiar).
3) zalecany jest numer telefonu dla dokładniejszej dostawy.
Termin wysyłki i przekazania:
1) wysyłamy na cały świat jako prezent.
2) przedmioty zostaną wysłane w ciągu 1-7 dni roboczych po otrzymaniu płatności.
3) przedmioty są wysyłane za pośrednictwem ekonomicznej przesyłki pocztowej (wyślemy paczkę z bezpłatnym numerem przesyłki), dotrzeć do większości krajów w ciągu 10 do 30 dni roboczych.
4) czas dostawy zależy od przeznaczenia i innych czynników, może to potrwać do 35 dni roboczych. Jeśli nie możesz go otrzymać po 35 dniach roboczych. Skontaktuj się z nami w celu rozwiązania problemu.
5) na wysyłkę mogą mieć wpływ święta, wydarzenia i inne niejasności. Nie możemy zagwarantować czasu przyjazdu.
6) należy zauważyć, że klient z włoch lub brazylii, ze względu na surową politykę celną twoich krajów wobec towarów z azji wschodniej, szybkość dostawy może być w dużej mierze opóźniona.
7) jeśli nie podoba ci się pozornie długi czas wysyłki, proszę nie licytować. Nie chcemy uzyskać negatywnego lub neutralnego lub niskiego wyniku DSR tylko ze względu na czas wysyłki.
8) należności celne przywozowe, podatki i opłaty nie są wliczone w cenę towaru lub koszty wysyłki. Opłaty te są odpowiedzialnością kupującego.
9) skontaktuj się z urzędem celnym swojego kraju, aby ustalić, jakie będą te dodatkowe koszty przed licytowaniem/kupowaniem.