

1. Wszystkie nasze produkty zostaną sprawdzone jeden po drugim przed wysłaniem.
2. Kupujący powinien sprawdzić paczkę po otrzymaniu. Jeśli jest uszkodzony podczas transportu, odmów podpisania i skontaktuj się z nami na czas.
3. W przypadku jakichkolwiek problemów z jakością, prosimy o przesłanie nam szczegółowych informacji w ciągu 7 dni od otrzymania,
Potwierdzimy problem, a następnie zaoferujemy ci satysfakcjonujące rozwiązanie.
4. Kupujący jest odpowiedzialny za przesyłki zwrotne, jeśli problemy są spowodowane przez twoją stronę.
1. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów i usług, proszę zostawić pozytywne opinie i 5 gwiazdek i 5 gwiazdek, aby uzyskać szczegółową ocenę zamówienia.
Gdy pokażesz nam zrzut ekranu obu 5 gwiazdek, otrzymasz zniżkę na kolejne zamówienie.
2. Jeśli udostępnisz nasz link do produktu na SNS lub facebooku, otrzymasz od nas prezent lub zniżkę na kolejne zamówienie.
3. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów, prosimy o kontakt przed opuszczeniem neutralnej (3 gwiazdki) lub negatywnej (1-2 gwiazdki) opinii. Gwarantujemy będziemy 100% rozwiązać każdy problem dla ciebie.
4. Napisz do nas przed opuszczeniem negatywnej opinii lub otwarciem jakiegokolwiek sporu na stronie.
Komunikacja jest najlepszym sposobem na rozwiązanie problemów.