FAQ, kiedy można dostać oferty?
-Czy zdjęcia produktów są prawdziwe?
Tak. Wszystkie wyświetlane zdjęcia są w 100% prawdziwe. A zdjęcia są zrobione przez nas samych. Ale może jest trochę cieniowania kolorów z powodu monitorów.
-Kiedy wyślesz moje zamówienie?
Złożyć zamówienie, proszę terminowe płatności, szybciej możemy szybciej dostawy płatności. Ogólnie większość naszych produktów jest w magazynie, twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych po zweryfikowaniu płatności przez Dhgate, ale w przypadku, gdy jakiekolwiek gorące produkty są chwilowo niedostępne, skontaktujemy się z tobą jak najszybciej, aby poprosić o przedłużenie lub zmianę innych elementów lub jakiejkolwiek sugestii.
-Chcę kupić wiele produktów, hurtowych I ile kosztuje ta cena?
Mamy fabrykę, jeśli chcesz kupić dużą ilość, skontaktuj się z naszymi członkami serwisu, damy ci najlepszą cenę.
-Czy istnieje numer śledzenia dla mojego przedmiotu?
Tak, wysyłamy każde zamówienie z ich numerem przesyłki i możesz zobaczyć status przesyłki na stronie internetowej korespondencyjnej.
-Co powiesz na jakość przedmiotów?
Przed wysyłką dokładnie sprawdzimy towar. I staramy się jak najlepiej, aby upewnić się, że przedmioty są towarami. Chociaż jest to możliwe z małymi nitkami. Kurz lub dziwne rozmiary. Robimy niedrogą odzież dla dzieci, ale nie luksus. Proszę pomyśleć dwa razy, zanim złożysz zamówienie.
-Co powiesz na zwrot/wymianę?
(1) w przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt w ciągu 3 dni po otrzymaniu zamówienia. jeśli towary w posiadaniu ponad 4 dni, to jest rozpatrywane używane, A my nie wyda ci zwrot lub wymianę. (Sprawdzimy towar dokładnie przed wysyłką, ale możliwe z małymi nitkami lub kurzem)
(2) wszystkie zwracane produkty muszą być umieszczone w oryginalnym opakowaniu, a prawdziwy numer śledzenia jest wymagany, proszę podać konkretny powód do zwrotu i swój identyfikator DHgate.
(3) zwrócimy ci pełną kwotę zwycięskiej oferty. Uponodbiór przedmiotu w jego oryginalnym stanie i opakowanie wraz ze wszystkimi komponentami i akcesoriami. Lub, możesz zdecydować się na wymianę.
(4) wysyłka zwrotna powinna być zapłacona przez kupującego. Przesyłka
1. Wysyłamy twoje zamówienie przez chińska poczta lotnicza do bezpłatnej wysyłki.
2. Dostarczamy wysyłkę na cały świat. (Z wyjątkiem niektórych krajów i APO/FPO
3. Zamówienia zrealizowane terminowo po weryfikacji płatności.
4. Wysyłamy tylko do potwierdzonych adresów zamówień. Twój adres zamówienia musi dopasować swój adres wysyłki.
5. Usługa czas tranzytu jest dostarczany przez przewoźnika i nie obejmuje weekendów i świąt.
Tranzytu czasy mogą się różnić, szczególnie w okresie wakacyjnym.
6. Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 30 dni (chińska poczta lotnicza: 60 dni),
Skontaktuj się z nami. Będziemy śledzić przesyłki i wrócić do ciebie tak szybko, jak to możliwe.
7. Czas dostawy:
--. Należy pamiętać, że: bezpłatna wysyłka przez chińska poczta lotnicza zwykle trwa 11-30 dni. I zajmuje to nawet dłuższy przykład 50-60 dni,
Prosimy o cierpliwość, jeśli nie dostaniesz towaru szybko po dostawie.
Lub możesz wybrać EMS. DHL. UPS lub inne usługi ekspresowe.
Ale skontaktuj się z nami, aby dodać dodatkowy koszt wysyłki do szybkiej dostawy.
Gwarancją
1. Klient jest zawsze nr 1, więc dostarczymy ci najlepszą obsługę, twoje szczęśliwe zakupy w naszym sklepie są naszym celem.
2. Jeśli otrzymany produkt nie jest opisany lub niskiej jakości. Skontaktuj się z nami, obiecujemy, że możesz
Zwróć go przed zakończeniem zamówienia (po kliknięciu przycisku "potwierdź otrzymanie zamówienia" lub przekroczeniu czasu potwierdzenia)
A otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Lub możesz zatrzymać produkt i uzgodnić kwotę zwrotu bezpośrednio z nami.
PS: kupujący powinien zwrócić produkty w oryginalnych warunkach do nas i ponieść koszt statku części do wymiany.
Przed zwrotem przedmiotów, pls potwierdzają adres zwrotny i metodę logistyczną u nas. Po przekazaniu produktów firmie logistycznej,
Pls wyślij nam numer śledzenia. Jak tylko otrzymamy przedmiot, naprawimy lub wymienimy je ASPP.
3. Jeśli nie otrzymasz zakupu w ciągu 65 dni,
Możesz poprosić nas o pełny zwrot pieniędzy przed zakończeniem zamówienia (po kliknięciu "potwierdź"
Zamówienie otrzymane lub przekroczone ramy czasowe potwierdzenia).
Informacje zwrotne
-Jesteśmy zależni od twojej satysfakcji z sukcesu. Dlatego twoja opinia jest dla nas zdecydowanie ważna.
-Jeśli jesteś zadowolony z zakupu, proszę zostawić nam pozytywne opinie, a nasz zautomatyzowany system opinii natychmiast pozostawi pozytywne opinie, jak również
-Naszym priorytetem jest osiągnięcie szybkiej i cear komunikacji z naszymi klientami, prosimy o kontakt przed wystawieniem negatywnej opinii, jeśli nie jesteś zadowolony z twojego
Zakup w jakikolwiek sposób
Skontaktuj się z nami
Zapraszamy do kontaktu z nami przez e-mail lub Trademanager, jeśli jest jakieś pytanie lub requiremnets.
Wszystkie wiadomości lub e-mail będą odpowiedział w ciągu 24 godzin w dniu roboczym, jeśli nie dostaniesz naszej odpowiedzi pls prosimy sprawdzić
Twoja skrzynka pocztowa może być w twoim śmieciowym pudełku, lub ponownie wyślij nam wiadomość.