W następujących przypadkach,
Każda opinia jest miłością.
(A) gdy jesteś zadowolony z zakupu, mamy szczerą nadzieję, że dasz nam pozytywne opinie.
Ponownie, damy ci pozytywne opinie.
(B) jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami przed przesłaniem neutralnej lub negatywnej opinii, abyśmy mogli lepiej rozwiązać twoje obawy.
Odpowiemy w ciągu 24 godzin i przetworzymy problem, dopóki nie będziesz zadowolony.
Czas dostawy wynosi zwykle 35-60 dni roboczych. Niektóre kraje mogą zająć więcej czasu, zwłaszcza w brazylii, ameryce południowej i afryce.
(1) p: jak długo otrzymam paczkę, co jeśli nie otrzymam paczki?
Odp.: zwykle wynosi 35-60 dni w zależności od kraju. Jeśli nie otrzymałeś go w ciągu 60 dni, skontaktuj się z nami na czas, sprawdzimy logistykę paczek i udzielimy satysfakcjonującej odpowiedzi.
(2) p: co mogę zrobić, gdy kończy się czas ochrony zakupu?
Jeśli upłynie czas ochrony twojego zakupu, skontaktuj się z nami, a pomożemy ci go przedłużyć. Więc twoje pieniądze nie trafią na moje konto.
(3) p: co powinienem zrobić, jeśli wystąpił problem z produktem?
Odp.: skontaktuj się z nami na czas, poradzimy sobie z tym problemem.
Zgodnie z najnowszymi przepisami Russian Post: rosyjscy kupujący, proszę podać pełne imię i nazwisko oraz pełny adres, aby uniknąć zwrotu paczki lub nie można jej dostarczyć
Wspieraj Dropshipping !!! Wspieraj sprzedaż hurtową!!! Skontaktuj się z nami.
Dziękuję bardzo za przybycie, mam nadzieję, że mamy kolejną współpracę!